Haberdar olmak ister misiniz? Popüler tariflerden ilk siz haberdar olun!
Nescafeli Kek nasıl yapılır? Ayrıca size fikir verecek 21 yorum var. Tarifin püf noktaları, binlerce yemek tarifi ve daha fazlası... Türk 5 çayı, kahveli kek, Kek, nescafe, neskafe, pratik, Kekler-Muffinler
13 3.54 5 1

Nescafeli Kek

Evet evdeki malzemelerle yapılabilecek kolay ve leziz bir kek tarifi. Fırından çıkarttığınız da aldığınız o mükemmel nescafe kokusuda anlatılmaz, yaşanır cinsten :)

5 çayı
Nescafeli Kek

Bu arada yeni fotoğraf makinama kavuştum artık bir Nikon D40x  le hizmetinizdeyim. En güzel yemek fotoğrafları emrinize amade..

Herkeslere afiyet olsun bal olsun :)

Sevgiler…

Nescafeli Kek Tarifi İçin Malzemeler

  • 3 yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 3 su bardağı un
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 3-4 yemek kaşığı nescafe
  • 1 paket kabartmatozu
  • 1 paket vanilin
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • isteğe göre üzeri için 1-2 yemek kaşığı pudra şekeri

Yapılışı :

  1. Şeker ve yumurtaları köpük köpük olana kadar çırpın. Yoğurdu ve sıvıyağı ekleyerek çırpmaya devam edin.
  2. Un, kabartma tozu ve vanilyayı eleyerek ekleyin ve karıştırın, en son neskafeyi ve kakaoyu ilave edin ve iyice karıştırın.
  3. 170 derece önceden ısıtılmış fırında pişirin. Kontrol etmek için kuru bir kürdan kullanın.
  4. Soğutup kalıptan çıkarttığınız kekin üzerine isterseniz pudra şekeri dökerek servis yapın.

Besin Değerleri

270 kcal
Kalori
38 g
Karbonhidrat
4 g
Protein
12 g
Yağ
1 g
Lif

Hızlı Menü

Defterimdeki Tarifler +
Defteriniz bom boş :( Tariflerin altındaki butondan beğendiğiniz tarifleri defterinize ekleyerek saklayabilirsiniz :)
Yorumlar (21) +

“Nescafeli Kek” için 21 yanıt

  1. dün akşam yaptım fakat çok tatsız şekersiz oldu.ölçüleri birebir uyguladım,problem ne olabilir?

    • Bardak ölçülerimizdeki farklılıktan kaynaklanıyor olabilir ya da siz daha şekerli kek seviyorsunuzdur. Sonraki denemenizde şeker miktarını damak tadınıza göre arttırabilirsiniz.

  2. Merhaba,
    2si bir arada ile olur mu acaba? yoksa sadece öğütülmüş nescafe mi olmalı??

  3. Nilay merhaba

    bende evdeki kahveyi değerlendirecek bir tarif arıyordum. sitede 2 tane kahveli kek tarifin var, diğeri sütle yapılmış. hangisini yapacağım konusunda kararsız kaldım. hangisini deneyeyim, sen ne tavsiye edersin

  4. Nescafenin toz olanı yerine , daha büyük parçacıklı olanını koyabilir miyiz?

  5. ya bn farklı bi tarif yapıyorum ama yoğurt ve süt kullanmıyorum ılık su kullanıyorum onuda deneyin lazzetli olyoo hele bide üzerine krema sürün hııımmmmm nefissss valla :)

  6. olmadı:( ben dediğiniz gibi yapıyorum ama iki seferdir kekim katı oluyor ve kabarmıyor:( hatta unu koyacağım zaman tahta kaşık kullanıyorum çırpmıyorum ama yine de olmadı:( neden yapamıyorum?? önceden çok güzel oluyordu keklerim:( ağlayacağım vallahide

    • Merhabalar Nergis, kekinin neden kabarmadığını anlayamadım. Tarife göre yapıldığında fotoğraftaki gibi oluyor,deneyimle sabit. Eğer senin hamurun katı oluyorsa yoğurt yerine süt kullanabilirsin. İllaki yoğurt kullanmak istersen a zaman un miktarını 2,5 su bardağına indirebilirsin.

      Kabartma tozunun yada kullandığın yumurtaların tazeliğini de kontrol etmeni tavsiye ederim. Kolay gelsin.

  7. denedim,çok güzel oldu.4tane tekli paketlerde satılan klasik nescafe’yi kuru halde kullandım.kakao olmadığı için damla çikolata koydum mükemmel oldu.teşekkürederim tarifiniz için…

  8. Tarifiniz çok güzel bunu deneyeceğim. Ama bir sorum olacak
    Nescafeyi sıvı halde mi ekliyoruz yoksa toz halinde mi cevabınızı bekliyorum :)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yorum Yapılan Tarifler +
Son Gezilen 5 Tarif +
  • Henüz tarif gezmediniz.

Malzemeye Göre Ara

Evinizdeki malzemeleri seçin, size tarif önerelim

Brokoli
Brokoli
Patates
Patates
Soğan
Soğan
Yumurta
Yumurta
Pirinç
Pirinç
Kıyma
Kıyma
Malzeme Ekle

Sizin İçin Seçtiklerimiz

“Nescafeli Kek” için 21 yanıt

  1. dün akşam yaptım fakat çok tatsız şekersiz oldu.ölçüleri birebir uyguladım,problem ne olabilir?

    • Bardak ölçülerimizdeki farklılıktan kaynaklanıyor olabilir ya da siz daha şekerli kek seviyorsunuzdur. Sonraki denemenizde şeker miktarını damak tadınıza göre arttırabilirsiniz.

  2. Merhaba,
    2si bir arada ile olur mu acaba? yoksa sadece öğütülmüş nescafe mi olmalı??

  3. Nilay merhaba

    bende evdeki kahveyi değerlendirecek bir tarif arıyordum. sitede 2 tane kahveli kek tarifin var, diğeri sütle yapılmış. hangisini yapacağım konusunda kararsız kaldım. hangisini deneyeyim, sen ne tavsiye edersin

  4. Nescafenin toz olanı yerine , daha büyük parçacıklı olanını koyabilir miyiz?

  5. ya bn farklı bi tarif yapıyorum ama yoğurt ve süt kullanmıyorum ılık su kullanıyorum onuda deneyin lazzetli olyoo hele bide üzerine krema sürün hııımmmmm nefissss valla :)

  6. olmadı:( ben dediğiniz gibi yapıyorum ama iki seferdir kekim katı oluyor ve kabarmıyor:( hatta unu koyacağım zaman tahta kaşık kullanıyorum çırpmıyorum ama yine de olmadı:( neden yapamıyorum?? önceden çok güzel oluyordu keklerim:( ağlayacağım vallahide

    • Merhabalar Nergis, kekinin neden kabarmadığını anlayamadım. Tarife göre yapıldığında fotoğraftaki gibi oluyor,deneyimle sabit. Eğer senin hamurun katı oluyorsa yoğurt yerine süt kullanabilirsin. İllaki yoğurt kullanmak istersen a zaman un miktarını 2,5 su bardağına indirebilirsin.

      Kabartma tozunun yada kullandığın yumurtaların tazeliğini de kontrol etmeni tavsiye ederim. Kolay gelsin.

  7. denedim,çok güzel oldu.4tane tekli paketlerde satılan klasik nescafe’yi kuru halde kullandım.kakao olmadığı için damla çikolata koydum mükemmel oldu.teşekkürederim tarifiniz için…

  8. Tarifiniz çok güzel bunu deneyeceğim. Ama bir sorum olacak
    Nescafeyi sıvı halde mi ekliyoruz yoksa toz halinde mi cevabınızı bekliyorum :)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Ana Ekrana Ekle

Mutfak Sırları'na tek dokunuşla ulaşmak için telefonunun ana ekranına ekle.