Haberdar olmak ister misiniz? Popüler tariflerden ilk siz haberdar olun!
Mutfaksırları Barbekü Partisi Ardından! nasıl yapılır? Ayrıca size fikir verecek 6 yorum var. Tarifin püf noktaları, binlerce yemek tarifi ve daha fazlası... Türk barbekü, blog topluluğu, blogger buluşması, kemancı, mangal, mutfaksırları barbekü partisi, parti, Bizzat Benden
2 5 5 1

Mutfaksırları Barbekü Partisi Ardından!

barbeküBu hafta sonu benim için şimdiye kadar geçirdiğim en güzel hafta sonlarından biriydi.

Geride bıraktığımız barbekü partisi mutfaksırlarını bir blog olmaktan çıkardı ve gerçek bir buluşma noktasına getirdi. Yani yolu mutfaksırlarından geçen herkes Kemancı’da mangal başında toplandı.

Cuma gecesi heyecandan uyuyamadım saat 03:00 te uyuyabilmek için Elif Şafak okurken buldum kendimi. Cumartesi sabahı erkenden kalkıp yola koyuduk (tabii misafirlerimiz geldiğinde herşey eksiksiz olmalıydı).

Mangalın yakılması afişlerin asılması derken saat 13:00 ü buldu ilk misafirimiz Esranın gelmesiyle heyacanımız doruğa ulaştı.

Derken birer ikişer misafirlerimiz gelmeye başlamasıyla etlerimiz mangaldaki yerini aldı. Gelen misafirlermiz yanlarında mangalın yanına yakışacak birbirinden güzel salatalarla renk kattılar soframıza.

Eşim ve annem mangallı kimseye bırakmamaya kararlı olsalarda, misafirlerimizden et pişirmek isteyenlerde arada mangal başında boy gösterdi.

Sıcacık cıvıl cıvıl bir ortamda sohbet sohbeti açtı derken çekiliş zamanı geldi çattı. Devletşah mikrodalga fırın talihlisini belirlemek için sepeti aldığında hepimiz merak içindeydik.

Tabi videoda da göreceğiniz gibi bize küçük bir oyun oynamayı ihmal etmedi :)

Talihlileri belirlenmiş sıra eşimin aynı güne denk gelen doğum gününü kutlamaya gelmişti.

Annem bize sürpriz yaparak birbirinden leziz iki pasta almış. Dostlarımızla birlikte pastamızı kestik ve biricik eşimin 30. yaş gününü bu güzel günde kutlamış olduk(çaktırmayın arada kaynattık :)).

Tam hayalettiğim gibi sıcak samimi ve tekrarlanması mutlaka gereklibir gün oldu.

Yanımızda olup bu güzel güne renk katan, katılamayıp yürekleri bizlerle olan tüm dostlara teşekkür ederim.

Ekstra Teşekkür listesine gelelim:

Devletşah, çekilişe renk kattığı için.
Ayşem harika kısırıyla hepimizin damağını şenledirdiği ve harika hediyesi için.
Sevil neşesini bizle paylaştığı ve ortama renk kattığı için
Birnefesin altınkızları sohbetleri ile bizi keyiflendirdiği için
Hilal hem kampanya spansoru olduğu hemde arkadaşlığını bizden eksik etmediği için
Handem sürpriz yapıp gelerek bizleri sevindirdiği için
Kemancıya bize bu harika bahçenin kapılarını açtığı için;

Yapımda ve yayında emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler…

Fotoğraflar için buradan buyrun!!!

Handemin fotoğrafları için buradan buyrun!!!

http://www.flickr.com/photos/28253633@N04/

Sevilin  fotoğrafları için buradan buyrun!!!

http://birdemliksohbet.blogspot.com

Hızlı Menü

Defterimdeki Tarifler +
Defteriniz bom boş :( Tariflerin altındaki butondan beğendiğiniz tarifleri defterinize ekleyerek saklayabilirsiniz :)
Yorumlar (6) +

“Mutfaksırları Barbekü Partisi Ardından!” için 6 yanıt

  1. Canım benim bziler içinde çok keyifli ve çok güzel bir haftasonuydu. Devamı mutlaka olmalı. SEVGİLER

  2. orda olamadım ama resimlerden ne kadar eğlendiğiniz belli oluyordu :)) Mine hanım teşekkür ederim….

  3. Nilaycığım çok yoruldun ama partin çok güzeldi. Ama annen (ablan!!!!!) bir harikaydı. Bizi elleriyle besledi sağolsun; etler, pastalar….
    Dilek Hanım fırınını güle güle kullansın.
    Herşey için teşekkür ederiz.

  4. böhüeee:( ben de gelmek istiyordum ama acilen Edirne yollarına düşmem gerekti. Çok güzel olmuş. İnşallah ikincisine(ve de geri kalan hepsine) sevgilimle beraber katılabiliriz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yorum Yapılan Tarifler +
Son Gezilen 5 Tarif +
  • Henüz tarif gezmediniz.

Malzemeye Göre Ara

Evinizdeki malzemeleri seçin, size tarif önerelim

Brokoli
Brokoli
Patates
Patates
Soğan
Soğan
Yumurta
Yumurta
Pirinç
Pirinç
Kıyma
Kıyma
Malzeme Ekle

Sizin İçin Seçtiklerimiz

“Mutfaksırları Barbekü Partisi Ardından!” için 6 yanıt

  1. Canım benim bziler içinde çok keyifli ve çok güzel bir haftasonuydu. Devamı mutlaka olmalı. SEVGİLER

  2. orda olamadım ama resimlerden ne kadar eğlendiğiniz belli oluyordu :)) Mine hanım teşekkür ederim….

  3. Nilaycığım çok yoruldun ama partin çok güzeldi. Ama annen (ablan!!!!!) bir harikaydı. Bizi elleriyle besledi sağolsun; etler, pastalar….
    Dilek Hanım fırınını güle güle kullansın.
    Herşey için teşekkür ederiz.

  4. böhüeee:( ben de gelmek istiyordum ama acilen Edirne yollarına düşmem gerekti. Çok güzel olmuş. İnşallah ikincisine(ve de geri kalan hepsine) sevgilimle beraber katılabiliriz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Ana Ekrana Ekle

Mutfak Sırları'na tek dokunuşla ulaşmak için telefonunun ana ekranına ekle.