Haberdar olmak ister misiniz? Popüler tariflerden ilk siz haberdar olun!
Mutfak Sırları Barbekü Partisi nasıl yapılır? Ayrıca size fikir verecek 30 yorum var. Tarifin püf noktaları, binlerce yemek tarifi ve daha fazlası... Türk barbekü, beyoğlu, buluşma, etkinlik, kemancı, mangal, mangal partisi, parbekü parti, taksim, Bizzat Benden
2 5 5 1

Mutfak Sırları Barbekü Partisi

Merhabalar sevgili Mutfak Sırları Dostları,

Minik mini minnacık bir blog iken sizin sevginiz ve ilgiliz sayesinde büyüdük,serpildik ve kabımıza sığmaz olduk.Yemek ile başlayan serüvenimiz diyet, dekorasyon,sağlık, anne ve bebek,evlilik hazırlıkları derken neredeyse kadın dünyasının her alanına yayılıp genişlemeyi sürdürüyor.

Bizde yıllardır bizi takip eden ve desteğini esirgemeyen sizlerle tanışmak, kaynaşmak ve fikirlerinizi almak için Etler bizden, sohbet sizden sloganı ile bir barbekü partisi düzenlemeye karar verdik.

barbekü
Barbekü Partisi

6 Haziran Cumartesi günü kimseye söz vermeyin!

Hızlı Menü

Defterimdeki Tarifler +
Defteriniz bom boş :( Tariflerin altındaki butondan beğendiğiniz tarifleri defterinize ekleyerek saklayabilirsiniz :)
Yorumlar (32) +

“Mutfak Sırları Barbekü Partisi” için 32 yanıt

  1. Merhaba,

    Blogunuzda dolaşırken dikkatimi çekti, barbekü partisi hem birinci hem de geleneksel? :)
    ufak bir anlam kargaşası olmuş galiba :)

  2. selam nilay bende sizleri tanımayı çok isterdim ama burası 3000 km. kadar bir uzaklıkta malesef kaçıracak olmamktan dolayı üzgünüm size iyi eğlenceler canım çok güzel bir buluşma düzenlemişsin tebrikler sağlıkla kal

  3. ahhh ne kadar istekliydim gelmeğe olmuyor olmuyor isyan edesim geliyor bu benim sizlerle ilk buluşmam olacaktı sizleri tanıyacaktım şu an bir haftadır giresundayım daha bir ay gelemem istanbullara bari fotoğraflar bol olsunda bizde teselli olalım sizlere iyi eğlenceler bizleride unutmayın gönlümüz sizlerle canım

    • Ayşegülcüm sıkma canını, barbeküye katılamasanda başka bir buluşmada tanışırız. Söz bolca fotoğraf yayınlayacağım. Sevgiler..

    • Ayşeülcüm sıkma canını, barbeküye katılamasanda başka bir buluşmada tanışırız. Söz bolca fotoğraf yayınlayacağım. Sevgiler..

  4. Selam Nilay’cim. Büyük bir heyecanla yapilacak olan MANGAL PARTİSİ’nin gününü bekliyorum. Hem seni yeniden görmek hem de ortamı (kebap) merak ediyorum. :)) Sevil’le geleceğiz inşaallah. Çok yakın bir arkadaşımı da davet ettim. Aramızda olursa ortama renk katacağını düşünüyorum. Bakalım nasip. Görüşmek dileğiyle… Öptümmmmmmmmm…

  5. Ah ne güzel olurdu orda olmak
    :( Güzel bir moral olurdu. Tayin istedim çıkmadı da canım sıkkın seneye de burda 40m2 lik köy lojmanında sosyal olmayı özleyerek geçireceğimi düşünmek can sıkıyor :(
    Size şimdiden iyi eğlenceler benim yerime de eğlenirsiniz dimi :(

    • Dilekçim sıkma canını, bir dahaki sefere olur… Burada olduğu kadar oralarda da ihtiyaç var sana… Bolca fotoğraf yayınlayacağım.. Sevgiler…

  6. :)cok tesekkur ederim dusunmen yeter gercekten gelirseniz evime buyur misafirim ol sen gelde istersen ben sana bahcemde guzel bi mangal partisi duzenliyeyim basarilarin devamini diliyorum insallah hep seni ve tariflerini burda gorurum
    :):)

  7. Berrin (Gıda Güncesi) de ben de inşallah geliyoruz. Nasıl gelmem fırın bana çıkacak. Sponsor Samsung’un yeri bizim eve yakın aslında oradan da alabilirim. Ama sizlerle Dolmabahçeden sonra tekrar beraber olmak özellikle Sevil’i (Bir demlik sohbet) tekrar görmek hoş olacak.

  8. slm nilaycim ben gelemiyom partinize acaba siz magali alip gelseniz londraya :):)olarmi :):)size afiyet olsun ve gununuz mutlu huzurlu gecsin insallah allaha emanet olun byee cok yemeyin hee :):)

  9. nilaycıgım. merhaba
    ben katılabılirim. yanı uygunum. belki biraz gec kalabılırım ama :)) sorum olacak sana;

    gelirken özel olarak istediğin bi yemek varmı?
    kişi ücretlimi.. kaç kişi gelebilriz yani (eşimle gelmek istiyorum)

    • Selamlar zuhalcim, tabiki eşini getirebilirsin. Yemek konusunda canın ne istiyorsa yapıp getirebilirsin. Herhangi bir katılım ücreti yok fakat orada herkes kendi içtiklerini ödeyecek.

      Bekliyoruz, sevgiler…

    • Selamlar sevilcim, herkes sadece kendi içtiklerini ödeyecek. Yanınızda bizlerle paylaşmak için yiyecek getirebilirsiniz.

  10. sevgili mutfak sırları bloğu olmayıpta sizlerin takipcisi olan bizlerde gelecekmiyiz yoksa sadece blog sahiplerimi davetli olacak birde etler sizden olursa size büyük külfet olur herkes payına düşeni verse daha iyi olmazmı umarım bizleri daha detaylı bilgilendirirsiniz sevgiyle kalın

    • Tabiki Ayşegülcüm bu sadece bir blogcu buluşması değil, asıl istediğim sizleri tanımak ve birlikte güzel vakit geçirmek.
      Salata vs. yaparak yanınızda getirebilirsiniz,isterseniz et,sosis vs. de getirebilirsiniz. Bekliyoruz, sevgiler…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yorum Yapılan Tarifler +
Son Gezilen 5 Tarif +
  • Henüz tarif gezmediniz.

Malzemeye Göre Ara

Evinizdeki malzemeleri seçin, size tarif önerelim

Brokoli
Brokoli
Patates
Patates
Soğan
Soğan
Yumurta
Yumurta
Pirinç
Pirinç
Kıyma
Kıyma
Malzeme Ekle

Sizin İçin Seçtiklerimiz

“Mutfak Sırları Barbekü Partisi” için 32 yanıt

  1. Merhaba,

    Blogunuzda dolaşırken dikkatimi çekti, barbekü partisi hem birinci hem de geleneksel? :)
    ufak bir anlam kargaşası olmuş galiba :)

  2. selam nilay bende sizleri tanımayı çok isterdim ama burası 3000 km. kadar bir uzaklıkta malesef kaçıracak olmamktan dolayı üzgünüm size iyi eğlenceler canım çok güzel bir buluşma düzenlemişsin tebrikler sağlıkla kal

  3. ahhh ne kadar istekliydim gelmeğe olmuyor olmuyor isyan edesim geliyor bu benim sizlerle ilk buluşmam olacaktı sizleri tanıyacaktım şu an bir haftadır giresundayım daha bir ay gelemem istanbullara bari fotoğraflar bol olsunda bizde teselli olalım sizlere iyi eğlenceler bizleride unutmayın gönlümüz sizlerle canım

    • Ayşegülcüm sıkma canını, barbeküye katılamasanda başka bir buluşmada tanışırız. Söz bolca fotoğraf yayınlayacağım. Sevgiler..

    • Ayşeülcüm sıkma canını, barbeküye katılamasanda başka bir buluşmada tanışırız. Söz bolca fotoğraf yayınlayacağım. Sevgiler..

  4. Selam Nilay’cim. Büyük bir heyecanla yapilacak olan MANGAL PARTİSİ’nin gününü bekliyorum. Hem seni yeniden görmek hem de ortamı (kebap) merak ediyorum. :)) Sevil’le geleceğiz inşaallah. Çok yakın bir arkadaşımı da davet ettim. Aramızda olursa ortama renk katacağını düşünüyorum. Bakalım nasip. Görüşmek dileğiyle… Öptümmmmmmmmm…

  5. Ah ne güzel olurdu orda olmak
    :( Güzel bir moral olurdu. Tayin istedim çıkmadı da canım sıkkın seneye de burda 40m2 lik köy lojmanında sosyal olmayı özleyerek geçireceğimi düşünmek can sıkıyor :(
    Size şimdiden iyi eğlenceler benim yerime de eğlenirsiniz dimi :(

    • Dilekçim sıkma canını, bir dahaki sefere olur… Burada olduğu kadar oralarda da ihtiyaç var sana… Bolca fotoğraf yayınlayacağım.. Sevgiler…

  6. :)cok tesekkur ederim dusunmen yeter gercekten gelirseniz evime buyur misafirim ol sen gelde istersen ben sana bahcemde guzel bi mangal partisi duzenliyeyim basarilarin devamini diliyorum insallah hep seni ve tariflerini burda gorurum
    :):)

  7. Berrin (Gıda Güncesi) de ben de inşallah geliyoruz. Nasıl gelmem fırın bana çıkacak. Sponsor Samsung’un yeri bizim eve yakın aslında oradan da alabilirim. Ama sizlerle Dolmabahçeden sonra tekrar beraber olmak özellikle Sevil’i (Bir demlik sohbet) tekrar görmek hoş olacak.

  8. slm nilaycim ben gelemiyom partinize acaba siz magali alip gelseniz londraya :):)olarmi :):)size afiyet olsun ve gununuz mutlu huzurlu gecsin insallah allaha emanet olun byee cok yemeyin hee :):)

  9. nilaycıgım. merhaba
    ben katılabılirim. yanı uygunum. belki biraz gec kalabılırım ama :)) sorum olacak sana;

    gelirken özel olarak istediğin bi yemek varmı?
    kişi ücretlimi.. kaç kişi gelebilriz yani (eşimle gelmek istiyorum)

    • Selamlar zuhalcim, tabiki eşini getirebilirsin. Yemek konusunda canın ne istiyorsa yapıp getirebilirsin. Herhangi bir katılım ücreti yok fakat orada herkes kendi içtiklerini ödeyecek.

      Bekliyoruz, sevgiler…

    • Selamlar sevilcim, herkes sadece kendi içtiklerini ödeyecek. Yanınızda bizlerle paylaşmak için yiyecek getirebilirsiniz.

  10. sevgili mutfak sırları bloğu olmayıpta sizlerin takipcisi olan bizlerde gelecekmiyiz yoksa sadece blog sahiplerimi davetli olacak birde etler sizden olursa size büyük külfet olur herkes payına düşeni verse daha iyi olmazmı umarım bizleri daha detaylı bilgilendirirsiniz sevgiyle kalın

    • Tabiki Ayşegülcüm bu sadece bir blogcu buluşması değil, asıl istediğim sizleri tanımak ve birlikte güzel vakit geçirmek.
      Salata vs. yaparak yanınızda getirebilirsiniz,isterseniz et,sosis vs. de getirebilirsiniz. Bekliyoruz, sevgiler…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Ana Ekrana Ekle

Mutfak Sırları'na tek dokunuşla ulaşmak için telefonunun ana ekranına ekle.