Haberdar olmak ister misiniz? Popüler tariflerden ilk siz haberdar olun!
Kakaolu Bisküvi Topları nasıl yapılır? Ayrıca size fikir verecek 45 yorum var. Tarifin püf noktaları, binlerce yemek tarifi ve daha fazlası... Türk 20 DK, bisküvili tatlı, gün tarifleri, kakaolu bisküvi topları, kolay tatlı, pratik kakaolu tatlı, tatlı yapımı, Pratik Tarifler
38 4.03 5 1

Kakaolu Bisküvi Topları

Bisküvi topları arkadaşların toplandığı günlerin vazgeçilmezlerindendir :) Hem pratik hem de lezzetli olduğu için tercih edilir.

Hindistan cevizi haricinde, sadece kakao, ceviz içi yada antep fıstığı ile kaplanarak daha da lezzetdirilebilir.

20 DK

Sevgili Seda ziyarete gelen arkadaşları için hazırlamıştı bu bisküvili topları. Tadına bakar bakmaz sizler için fotoğraflayıp tarifini aldım :)

Pudra şekeri yerine toz şeker kullanacaksanız kesinlikle şekeri sütün içinde eritin derim. Yoksa kıtır kıtır kalır ve yerken sizi rahatsız eder.

Bisküvili Toplar
Bisküvili Toplar

Sevgiler….

Kakaolu Bisküvi Topları Tarifi İçin Malzemeler

  • 1 paket petitbeurre bisküvi
  • 3/4 paket margarin
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • Yarım su bardağı süt
  • 1 paket (tek kullanımlık) nescafe
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 1 su bardağı hindistan cevizi
  • 1 su bardağı dövülmüş ceviz (yarısı içine,yarısı dışına)

Kakaolu Bisküvi Topları Tarifi Nasıl Yapılır?


  1. Bisküvileri rondoya alın ve un gibi oluncaya kadar parçalayın.
  2. Un haline gelen bisküvileri geniş yoğurma kabına alın ve üzerine oda sıcaklığındaki margarini, yarım su bardağı sütü, kakoyu, nescafeyi, pudra şekerini, yarım bardak dövülmüş cevizi ekleyerek yoğurun.
  3. Orta sertlikte sıkı bir hamur elde ettiğinizde, hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopartarak elinizde yuvarlayın.
  4. Hindistan cevizine ve dövülmüş ceviz bulayarak servis tabağına alın ve her birine birer tane kürdan saplayarak servis yapın.

Besin Değerleri

60 kcal
Kalori
8 g
Karbonhidrat
1 g
Protein
3 g
Yağ
1 g
Lif

Hızlı Menü

Defterimdeki Tarifler +
Defteriniz bom boş :( Tariflerin altındaki butondan beğendiğiniz tarifleri defterinize ekleyerek saklayabilirsiniz :)
Yorumlar (45) +

“Kakaolu Bisküvi Topları” için 45 yanıt

  1. Offff tek kelime ile hem harika güzel hemde her an yapılabilinir malzemeleri bakımından her zaman ev de olanlarla bayıldım ve not aldım yapmak için.

  2. ben hep yapıyorum bunu ama nescafe yerine muz koyuyorum ve dışını tamamen çukulataya buluyorum, çocuklarımın hep istediği bir tatlı, tavsiye ederim

    • merhabalar az önce yaptım ama ben bazı değişiklikler uyguladım süper oldu çünkü 1 su bardağı pudra şekeri fazla oluyor benim tarifim
      1.5 paket pötibör büskivi
      1 su bardağı süt
      5 yemek kaşığı şeker
      1 paket nescafe 3 ü 1 arada
      2 yemek kaşığı kakao
      125 gr margarin

      margarini eriterek ufaladığım büskivilerin üzerine döktüm diğer malzemeleride ekledikten sonra top top şekil verdim hindistan cevizine buladım harika oldu dolapta iyice soğuduktan sonra servis yapın süper oluyor afiyet oldun

  3. kızımın doğum gününe yaptım.Harika oldu.Çok pratik bir tarif.Çocuklar en çok topları yedi.

  4. 1 paket petibör teklimi çiftlimi olması geerkiyor ve margarın fazla degılmi yarım koysak nasıl olur?

    • biz yaparken 1 kaşık margarin koyuyoruz ve 1 kaşık kakao atıyoduk…(belki işinize yarar)…

  5. merhaba,
    ceviz büyüklüğünde toplar yaptığımızda kaç adet olur?
    haftasonu arkadaşım çocuğuna d.günü partisi yapacak, bir paketten bisküviden mi, iki paketten mi yapalım karar veremedik :)

    Ayşen ve Betül’den Sevgiler…

  6. az önce yaptım pudra şekeri ve margarinin fazla olduğunu düşünüyorum hafif olucağına tam tersi çok şekerli oldu

  7. 3/4 margarin yazıyor ortalama kaç tatlı/çorba kaşığı oluyor bu tarif benim ilk deneyimim olucak bu yuzden bilmiyorum cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    • tatlı kaşıgıyla ugraşmanıza gerek yok melis hanım margarin paketlerinin üstünde 50 gr 50 gr olacak şekilde çizgilerle ayrılmıştır zaten bir margarin 250 gr gelmektedir bunun 3/4 ü yaklaşık 180 grm eder ona göre ayarlıyabilirsiniz

  8. Çikolatalı topların yarısını eritilmiş bitter, diğer yarısını da beyaz çikolataya batırmayı düşünüyorum. Tarif için teşekkürler.

  9. Nilay hanım,sitenizi yeni kaşfettim.Tariflerinizi çok beğeniyorum.Ellerinize sağlık:) Bu tarifi kakolu bisküvi ile yapsak nasıl olur?Acı bir tat verir mi,zaten kakao kullandığımızdan?Bir de nescafe ne kadar konacak,kaşık hesabından?

  10. çok güzel ve pratik bi tarif :) bende yapıyorum bunu hatta bazılarının dışını benmari usulu erittiğim çikolatayla kaplıyorum çok güzel oluyor:)

  11. nilay hanım yeni web siteniz çok güzel olmuş tebrikler.barbükü partisine gelmek için negrekli demiştim cevap yazmadınız bekliyorum cvp sizi seviyorum öptüm

    • Merhabalar Sevgili Meltem, bu koşturmanın içinde gözümden kaçmış sanırım :( kusuruma bakma lütfen. Barbekü partisi yazmın içinde bir form linki var onu doldurman yeterli :) Sevgiler..

  12. süper gözüküyor haftanın altı gunu cok yoğun calışıyorum pazar mısafırlarıme hem guzel hemde kolay tarıfler arıyorum sızın tarıflrınız tam bana gore

  13. super görunuyor nılay cıgım tarıflerını denıyorum bılgılerın ıcın tesekkurler benımde cok sık yaptıgım pateteslı kekım var ıstersenız tarıfını sızınle paylasa bılırım.sevgıler

  14. çok iştah açıcı görünüyor, çalışmayı bırakıp mutfağa koşmama sebep olacak bir tarif daha…

  15. nilayım şahane olmuş emeklerinize sağlık sedacımın
    hele resim süper..0da senin emeklerine sağlık :)
    sevgiyle kal tatlım güzel bir hafta sonu dilerim..

  16. Nilaycım bende çok sık yaparım havuçlu,büsküvili yapmaya çalışırım harika bir görüntü ellerine sağlık kocaman öpüyorum…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yorum Yapılan Tarifler +
Son Gezilen 5 Tarif +
  • Henüz tarif gezmediniz.

Malzemeye Göre Ara

Evinizdeki malzemeleri seçin, size tarif önerelim

Brokoli
Brokoli
Patates
Patates
Soğan
Soğan
Yumurta
Yumurta
Pirinç
Pirinç
Kıyma
Kıyma
Malzeme Ekle

Sizin İçin Seçtiklerimiz

“Kakaolu Bisküvi Topları” için 45 yanıt

  1. Offff tek kelime ile hem harika güzel hemde her an yapılabilinir malzemeleri bakımından her zaman ev de olanlarla bayıldım ve not aldım yapmak için.

  2. ben hep yapıyorum bunu ama nescafe yerine muz koyuyorum ve dışını tamamen çukulataya buluyorum, çocuklarımın hep istediği bir tatlı, tavsiye ederim

    • merhabalar az önce yaptım ama ben bazı değişiklikler uyguladım süper oldu çünkü 1 su bardağı pudra şekeri fazla oluyor benim tarifim
      1.5 paket pötibör büskivi
      1 su bardağı süt
      5 yemek kaşığı şeker
      1 paket nescafe 3 ü 1 arada
      2 yemek kaşığı kakao
      125 gr margarin

      margarini eriterek ufaladığım büskivilerin üzerine döktüm diğer malzemeleride ekledikten sonra top top şekil verdim hindistan cevizine buladım harika oldu dolapta iyice soğuduktan sonra servis yapın süper oluyor afiyet oldun

  3. kızımın doğum gününe yaptım.Harika oldu.Çok pratik bir tarif.Çocuklar en çok topları yedi.

  4. 1 paket petibör teklimi çiftlimi olması geerkiyor ve margarın fazla degılmi yarım koysak nasıl olur?

    • biz yaparken 1 kaşık margarin koyuyoruz ve 1 kaşık kakao atıyoduk…(belki işinize yarar)…

  5. merhaba,
    ceviz büyüklüğünde toplar yaptığımızda kaç adet olur?
    haftasonu arkadaşım çocuğuna d.günü partisi yapacak, bir paketten bisküviden mi, iki paketten mi yapalım karar veremedik :)

    Ayşen ve Betül’den Sevgiler…

  6. az önce yaptım pudra şekeri ve margarinin fazla olduğunu düşünüyorum hafif olucağına tam tersi çok şekerli oldu

  7. 3/4 margarin yazıyor ortalama kaç tatlı/çorba kaşığı oluyor bu tarif benim ilk deneyimim olucak bu yuzden bilmiyorum cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    • tatlı kaşıgıyla ugraşmanıza gerek yok melis hanım margarin paketlerinin üstünde 50 gr 50 gr olacak şekilde çizgilerle ayrılmıştır zaten bir margarin 250 gr gelmektedir bunun 3/4 ü yaklaşık 180 grm eder ona göre ayarlıyabilirsiniz

  8. Çikolatalı topların yarısını eritilmiş bitter, diğer yarısını da beyaz çikolataya batırmayı düşünüyorum. Tarif için teşekkürler.

  9. Nilay hanım,sitenizi yeni kaşfettim.Tariflerinizi çok beğeniyorum.Ellerinize sağlık:) Bu tarifi kakolu bisküvi ile yapsak nasıl olur?Acı bir tat verir mi,zaten kakao kullandığımızdan?Bir de nescafe ne kadar konacak,kaşık hesabından?

  10. çok güzel ve pratik bi tarif :) bende yapıyorum bunu hatta bazılarının dışını benmari usulu erittiğim çikolatayla kaplıyorum çok güzel oluyor:)

  11. nilay hanım yeni web siteniz çok güzel olmuş tebrikler.barbükü partisine gelmek için negrekli demiştim cevap yazmadınız bekliyorum cvp sizi seviyorum öptüm

    • Merhabalar Sevgili Meltem, bu koşturmanın içinde gözümden kaçmış sanırım :( kusuruma bakma lütfen. Barbekü partisi yazmın içinde bir form linki var onu doldurman yeterli :) Sevgiler..

  12. süper gözüküyor haftanın altı gunu cok yoğun calışıyorum pazar mısafırlarıme hem guzel hemde kolay tarıfler arıyorum sızın tarıflrınız tam bana gore

  13. super görunuyor nılay cıgım tarıflerını denıyorum bılgılerın ıcın tesekkurler benımde cok sık yaptıgım pateteslı kekım var ıstersenız tarıfını sızınle paylasa bılırım.sevgıler

  14. çok iştah açıcı görünüyor, çalışmayı bırakıp mutfağa koşmama sebep olacak bir tarif daha…

  15. nilayım şahane olmuş emeklerinize sağlık sedacımın
    hele resim süper..0da senin emeklerine sağlık :)
    sevgiyle kal tatlım güzel bir hafta sonu dilerim..

  16. Nilaycım bende çok sık yaparım havuçlu,büsküvili yapmaya çalışırım harika bir görüntü ellerine sağlık kocaman öpüyorum…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Ana Ekrana Ekle

Mutfak Sırları'na tek dokunuşla ulaşmak için telefonunun ana ekranına ekle.