Haberdar olmak ister misiniz? Popüler tariflerden ilk siz haberdar olun!
4. Geleneksel Mutfak Sırları Barbekü Partisi 29 Nisan’da! nasıl yapılır? Ayrıca size fikir verecek 20 yorum var. Tarifin püf noktaları, binlerce yemek tarifi ve daha fazlası... Türk barbekü, barbekü partisi, mangal, mangal yürek, mutfak sırları, sosyal medya mangalı, Bizzat Benden
2 5 5 1

4. Geleneksel Mutfak Sırları Barbekü Partisi 29 Nisan’da!

Bir mutfak sırları barbekü partisi daha geldi çattı. 4 yıl geçmiş olsa bile üzerinden bu fikri ortaya attığımız günü dün gibi hatırlıyorum. “Ya sevdiklerimizle, okuyucularımızla geçecek bir etkinlik yapsak nasıl olur?” sorusu ile başlayan yolculuk şimdi 4. Durağına geldi.

50 kişi başladığımız parti geçen yıl 300 Mangal Yüreğin katılımıyla taçlandı, artık sosyal medyanın da dört gözle beklediği bir “yaza merhaba” etkinliğine dönüştü.

barbekü

En güzeli de bu etkinlik sayesinde birçok okurum ile tanışma kaynaşma fırsatı buldum. Sevdiğim dostlarımla hasret giderdim.

Öyle ki artık “Mangal bizim ata sporumuz” diyor, sizleri de bu yıl aramızda görmek istiyoruz.

Yine 1 günlüğüne de olsa strese dur diyerek biz bize eğleneceğiz. Mangal alevi eşliğinde yaza merhaba diyeceğiz.

Her zamanki gibi katılım ve yiyecekler ücretsiz. Sadece içtiklerinizi ödeyeceksiniz.

Katılım için form doldurmanız yeterli…

Sponsorlarımız SoMedya ve Absürti’ye Teşekkürler!

Ayrıca Algida ve Selva‘ ya da enfes lezzetleriyle katkıda bulunacakları için teşekkürler :)

Katılım Formunu Buradan Doldurabilirsiniz!!!

Hızlı Menü

Defterimdeki Tarifler +
Defteriniz bom boş :( Tariflerin altındaki butondan beğendiğiniz tarifleri defterinize ekleyerek saklayabilirsiniz :)
Yorumlar (21) +

“4. Geleneksel Mutfak Sırları Barbekü Partisi 29 Nisan’da!” için 21 yanıt

  1. partinin son durumu nedir acaba form doldurdum ama katılımla ilgili son durum nedir bilgi verirmisiniz.

    • Hacer hanım merhabalar, kayıt yaptırdıysanız onay maili ulaşmış olması gerekiyor. Form doldurduysanız problem yok. Bekliyoruz.

      • iyi geceler;Nilay hnm yazımı yayınladınız ama sanırım gelemiyorum:( onunla ilgili birşey söylemediniz!sanırım doğumgünü mutluluğu alamıyacağım sizden:( giden herkese iyi eğlenceler dilerim..:)

  2. merhaba,önceki senelerde hep başvurumu yaptım ama o dönemlerde Ç.Kalede yaşadığım için gelemedim-tarihlerde İst.da olamadığım için-bu sene İst.dayım-çünkü artık burada yaşıyorum-ama şimdide katılamıyorum:( sadece gününü kaçırdığım için…siz her sene katılacak kişileri arayıp teyid alıyordunuz;eğer bu senede katılamayacak olan olursa gelmeyi çok istiyorum!! ayrıca 29 nisan doğumgünüm:) belki beni mutlu etmek istersiniz:))) UMARIMMMMM

  3. bende katılmak için kayıt oldum eşimide kaydettim eşime kesin kayıtla ilgili mail geldi ancak bana gelmedi ne yani ben kapıdamı kalacağım:)

  4. Nilay Hanım, bizde Saladmaster ailesi olarak katılmayı çok isteriz ancak, yerimiz yok sanırım :((( lütfen kontejyan açığı olursa bizide haberdar ediniz

  5. Nilay Hn,
    Evet lütfen..bir aksilik olmaz ise kesinlikle gelmek isterim.
    Umarım gelemeyen haber verir önceden :)

  6. Nilay Günaydın ,

    Ben mangal partisi için belki gelirim diye form doldurmuştum ancak dün akşam çıkan bir engel yüzünden gelemeyeceğim kesinleşti:-( Benim yerime kesin gelebilecek bir kişiyi atayabilirsen 1 kişi daha bu organizasyona katılmış olur.

    Selamlar
    Tülay

    • Merhabalar Tülay, biz belkileri düşünerek biraz daha fazla başvuru aldık. Haber verdiğin için çok teşekkürler :) Sevgiler…

      • Rica ederim..
        İnşallah seneye yerimi kimselere kaptırmayacağım..Size bol eğlenceli bir gün dilerim..

  7. Merhaba,
    Sadece 2 gün sitenizi inceleyemedim, hemen dolmuş :(

    Geçen sene katılmıştık, çok güzeldi….

    Bu kadar takipçi sayınız varken 1 günde dolması kaçınılmaz tabi :)

    • Merhabalar Seher, inanılmaz bir latep oldu :) İstersen ilerleyen günlerde katılamayacağına dair dönüş yapan olursa sana haber verebilirim. Sevgiler…

  8. o tarihte istanbul dışında olacağım işallah aksilik çıkarda partide tanışma imkanımız olur dukan diyet arkadaşım

  9. merhaba nilay hanım ben sitenizi ve yemektariflerini arada da olsa takip etmeye alışan ve bir kaçınıda yapan bir bayan olarak önceki mangal partisinin fotolarını incelemiş ve harika bir ortam olduğunu görmüş biri olarak orda hiçkimseyi tanımıyorum ve sitenizdede aktif olmadığın içinde yinede katılabiliyormuyuz acaba yani katılım şartları varmı gören herkezmi aktif olanlar mı katılıyor bu konuda ayrıntılı bilgi verirseniz sevinirim.

    • Merhabalar Leyla, yazıda da belittiğim gibi herhangi bir şart yok ama sayı 300 kişi ile sınırlı. Bende orada bir çok okurum ile ilk defa görüşüyor olacağım :) Form kapandığında kişi sayısı dolmuş olacak ve çok az bir yer kaldı. Gelmek istersen bekleriz, sevgiler :)

  10. canım çok sevindim. Ben o partiye bir geliyorum bir sene anlatıyorum. Hem seni görmek hem de o atmosferi solumak için orada olacağım. Çok öptüm. :)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yorum Yapılan Tarifler +
Son Gezilen 5 Tarif +
  • Henüz tarif gezmediniz.

Malzemeye Göre Ara

Evinizdeki malzemeleri seçin, size tarif önerelim

Brokoli
Brokoli
Patates
Patates
Soğan
Soğan
Yumurta
Yumurta
Pirinç
Pirinç
Kıyma
Kıyma
Malzeme Ekle

Sizin İçin Seçtiklerimiz

“4. Geleneksel Mutfak Sırları Barbekü Partisi 29 Nisan’da!” için 21 yanıt

  1. partinin son durumu nedir acaba form doldurdum ama katılımla ilgili son durum nedir bilgi verirmisiniz.

    • Hacer hanım merhabalar, kayıt yaptırdıysanız onay maili ulaşmış olması gerekiyor. Form doldurduysanız problem yok. Bekliyoruz.

      • iyi geceler;Nilay hnm yazımı yayınladınız ama sanırım gelemiyorum:( onunla ilgili birşey söylemediniz!sanırım doğumgünü mutluluğu alamıyacağım sizden:( giden herkese iyi eğlenceler dilerim..:)

  2. merhaba,önceki senelerde hep başvurumu yaptım ama o dönemlerde Ç.Kalede yaşadığım için gelemedim-tarihlerde İst.da olamadığım için-bu sene İst.dayım-çünkü artık burada yaşıyorum-ama şimdide katılamıyorum:( sadece gününü kaçırdığım için…siz her sene katılacak kişileri arayıp teyid alıyordunuz;eğer bu senede katılamayacak olan olursa gelmeyi çok istiyorum!! ayrıca 29 nisan doğumgünüm:) belki beni mutlu etmek istersiniz:))) UMARIMMMMM

  3. bende katılmak için kayıt oldum eşimide kaydettim eşime kesin kayıtla ilgili mail geldi ancak bana gelmedi ne yani ben kapıdamı kalacağım:)

  4. Nilay Hanım, bizde Saladmaster ailesi olarak katılmayı çok isteriz ancak, yerimiz yok sanırım :((( lütfen kontejyan açığı olursa bizide haberdar ediniz

  5. Nilay Hn,
    Evet lütfen..bir aksilik olmaz ise kesinlikle gelmek isterim.
    Umarım gelemeyen haber verir önceden :)

  6. Nilay Günaydın ,

    Ben mangal partisi için belki gelirim diye form doldurmuştum ancak dün akşam çıkan bir engel yüzünden gelemeyeceğim kesinleşti:-( Benim yerime kesin gelebilecek bir kişiyi atayabilirsen 1 kişi daha bu organizasyona katılmış olur.

    Selamlar
    Tülay

    • Merhabalar Tülay, biz belkileri düşünerek biraz daha fazla başvuru aldık. Haber verdiğin için çok teşekkürler :) Sevgiler…

      • Rica ederim..
        İnşallah seneye yerimi kimselere kaptırmayacağım..Size bol eğlenceli bir gün dilerim..

  7. Merhaba,
    Sadece 2 gün sitenizi inceleyemedim, hemen dolmuş :(

    Geçen sene katılmıştık, çok güzeldi….

    Bu kadar takipçi sayınız varken 1 günde dolması kaçınılmaz tabi :)

    • Merhabalar Seher, inanılmaz bir latep oldu :) İstersen ilerleyen günlerde katılamayacağına dair dönüş yapan olursa sana haber verebilirim. Sevgiler…

  8. o tarihte istanbul dışında olacağım işallah aksilik çıkarda partide tanışma imkanımız olur dukan diyet arkadaşım

  9. merhaba nilay hanım ben sitenizi ve yemektariflerini arada da olsa takip etmeye alışan ve bir kaçınıda yapan bir bayan olarak önceki mangal partisinin fotolarını incelemiş ve harika bir ortam olduğunu görmüş biri olarak orda hiçkimseyi tanımıyorum ve sitenizdede aktif olmadığın içinde yinede katılabiliyormuyuz acaba yani katılım şartları varmı gören herkezmi aktif olanlar mı katılıyor bu konuda ayrıntılı bilgi verirseniz sevinirim.

    • Merhabalar Leyla, yazıda da belittiğim gibi herhangi bir şart yok ama sayı 300 kişi ile sınırlı. Bende orada bir çok okurum ile ilk defa görüşüyor olacağım :) Form kapandığında kişi sayısı dolmuş olacak ve çok az bir yer kaldı. Gelmek istersen bekleriz, sevgiler :)

  10. canım çok sevindim. Ben o partiye bir geliyorum bir sene anlatıyorum. Hem seni görmek hem de o atmosferi solumak için orada olacağım. Çok öptüm. :)

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Uygulamayı Ana Ekrana Ekle

Mutfak Sırları'na tek dokunuşla ulaşmak için telefonunun ana ekranına ekle.