🍗 🍲 Akşama ne pişirsem

SorularKategori: Yemek Tarifi🍗 🍲 Akşama ne pişirsem
Nermin 2 hafta önce sordu

Kızlar akşama ne pişirsem sizde ne var önerilerinizi acil bekliyorum aklıma hiç bişey gelmiyor.   

4 Answers
Best Answer
Burcu Kurubaş 1 hafta önce cevapladı

Keşke her gün cevabı olsa bu sorunun düşünmekten usanıyor insan

Defne 1 hafta önce cevapladı

Doğru söylediniz. Her gün sabah başlayan yeni bir hengame :) Hadi pişirdiğiniz bazen bi kaç gün yiyorsun sonra sil baştan :))

Selin 1 hafta önce cevapladı

Aynen ama fikirlerimizi paylaşalım biz yinede :)

Derin 1 hafta önce cevapladı

Bizde dün akşam olanlar :)

  • Mantar Çorbası
  • Patatesli Börek
  • Dünden kalma zeytin yağlı pırasa
Asu 1 hafta önce cevapladı

Bizde patates köfte makarna vardı bu akşam anne köftesi en güzeli. Bu sitede tarifi var çok güzel oluyo

Cevabınız

14 + 5 =